Garancija in reklamacije

Garancija

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een betelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Pritožbe

Vedno se lahko zgodi, da kaj ne gre po načrtih. Priporočamo, da nam sporočite pritožbe tako, da pošljete e-pošto na naslov [e-pošta zaščitena]. Od 15. februarja 2016 lahko potrošniki v EU vložijo pritožbe tudi prek platforme ODR Evropske komisije. To platformo ODR lahko najdete na http://ec.europa.eu/odr. Če se z vašo pritožbo še nikjer ne ukvarjate, jo lahko vložite prek platforme Evropske unije.

garancija in reklamacije