Záruka a reklamácia

Záruka

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of data er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

sťažnosti

Vždy sa môže stať, že niečo nevyjde úplne podľa predstáv. Odporúčame, aby ste nám oznámili sťažnosti zaslaním e-mailu na adresu [chránené e-mailom]. Od 15. februára 2016 môžu spotrebitelia v EÚ podávať sťažnosti aj prostredníctvom platformy ODR Európskej komisie. Túto platformu ODR nájdete na adrese http://ec.europa.eu/odr. Ak vaša sťažnosť ešte nie je spracovaná inde, môžete ju podať prostredníctvom platformy Európskej únie.

záruka a reklamácie