Jamstvo i prigovori

Garancija

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien savijen u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of Vervanging.

pritužbe

Uvijek se može dogoditi da nešto ne bude po planu. Preporučujemo da nam pritužbe pošaljete e-poštom na adresu [e-pošta zaštićena]. Od 15. veljače 2016. potrošači u EU također mogu prijaviti pritužbe putem ODR platforme Europske komisije. Ovu ODR platformu možete pronaći na http://ec.europa.eu/odr. Ako se vaša žalba još ne obrađuje negdje drugdje, možete podnijeti žalbu putem platforme Europske unije.

jamstvo i reklamacije